دانلود نرم افزار شبکه حرفه ای اینستاگرام Instagram 5.0.8
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:29
نویسنده : SOLTAN

بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا عاشق اینستاگرام هستند ! ساده ترین راه برای عکس برداری و به اشتراک گذاری لحظات در آندروید ؛ با استفاده از فیلترهای سریع و بسیار زیبا ، می توانید در سریع ترین زمان ممکن زیباترین افکت ها و فیلتر ها را به تصاویر تهیه شده اعمال و با انتخاب Share آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ، هر لحظه از زندگی خود را به یک اثر هنری تبدیل کرده و با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید ، تصاویر و ویدیوهای کوتاه خود را در Photo Feed دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید ؛ اکنون به قابلیت فوق العاده نسخه پنجم اینستاگرام می رسیم ! ویژگی Direct که به واسطه آن قادر هستید تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را تنها برای یک شخص خاص ارسال کنید ؛ هر لحظه که اینستاگرام را اجرا کنید با تصویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده از سوی کاربرانتان رو به رو می شوید ، آنان را به علاقه مندی های خود اضافه کرده و نظرات خود را در مورد آن ها ارسال کنید. با قابلیت پشتیبانی از آپلودهای بی نهایت و ویژگی به اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr and Foursquare و… از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به حساب می آید. امیدواریم لذت ببرید.

 

Instagram2

 

نرم افزار حرفه ای اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۹٫۷ مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Instagram 2014 برای اندروید, دانلود نرم افزار جدید, دیوایس های اندروید, سایت اندرویدی ایرانی, محبوب ترین ها برای اندروید, نرم افزار اشتراک گذاری Instagram, نرم افزار شبکه, نرم افزار شبکه های اجتماعی, نسخه 5 برنامه اینستاگرام اندروید, وبسایت حرفه ای Instagram,